vineri, mai 15, 2009

Eu in direct!!!

Prezentarea atestatului meu nu stiu cum va fi pentru ca am emotii.
O sa incep cu o introducere, o sa imi prezint tema pe care o am, de ce am ales-o, ce imi place la aceasta tema. Dupa aia o sa am un scurt istoric unde o sa spun cum a aparut densitometrul, ce a insemnat aparitia lui, primul densitometru care afost sub forma unui Techkon T112, acesta la randul lui are doua variante, o varianta cu lumina si cum se foloseste si o varianta fara lumina si ea la randul ei tot cum se foloseste, apoi o sa mai prezint o alta serie de tipul Techkon T120 ce fel de design are si are doua variante ca precedenta serie.
Urmatorul lucru care o sa il prezint va fi sa descriu un densitometru, ce erori se pot ivi la o calibrare si apoi dac o sa mai am timp o sa prezint si ghidul de folosire a acestuia.

0 comentarii: